Čtenářů SeveročeskýDeník.cz je více. Posilujeme na Mostecku, Litoměřicku i Ústecku
Leden 2015 byl nejúspěšnějším měsícem od spuštění zpravodajského serveru SeveročeskýDeník.cz. Ostrý provoz byl zahájen přesně před rokem. Stále více čtenářů si web vybírá jako hlavní zdroj informací z regionu.
Zájem čtenářů o SeveročeskýDeník.cz roste. Server se zejména etabluje na Litoměřicku, Roudnicku, Mostecku a Ústecku. Pro tyto regiony byly spuštěny i lokální weby pod lokálními značkami. Díky tomu se zvyšuje povědomost o značce, roste počet pravidelných a vracejících se čtenářů, kteří na web přicházejí z lokální i hlavní homepage.
"Teší nás, že lidé z Litoměřicka chodí přímo na MojeLitoměřicko.cz. To samé lze říci o Roudnicku, kde lidé navštěvují MojePodřipsko.cz. Čtenáři z Mostecka si stále více zvykají na MojeMostecko.cz a Ústečané objevují, že MojeÚstecko.cz přináší unikátní články," říká Radek Pešout, šéfredaktor serveru a jednatel mediální skupiny MediaShow Group. "A samozřejmě je stále více čtenářů, pro které je hlavní přístup na web přes homepage SeveročeskýDeník.cz."
Regionální zpravodajský server informuje o dění v Ústeckém a Libereckém kraji, čtenáře má ze všech bývalých okresů. "Postupně se etablujeme v jednotlivých městech. Právě města jsou hlavní základnou, neboť cílíme na městského čtenáře," objasňuje Radek Pešout.
Úspěch SeveročeskýDeník.cz je na základě několika faktorů. Tím základním je původnost zpravodajství - investigativních článků. "To je alfa a omega úspěchu. Čtenáři vyžadují kvalitní informace, které jsou psány srozumitelnou formou," konstatuje Radek Pešout. "Tvorba obsahu je interní know how, které využívá všechny dostupné metody analýz a monitoringů."
Avšak jen analytické metody jako tvorba unikátního obsahu by nestačily. "Jsme silní v marketingu a PR. Umíme informaci dostat ke čtenáři, umíme propagovat značku a jasně čtenáři sdělit, v čem se lišíme oproti stávající konkurenci. SeveročeskýDeník.cz začal z absolutní nuly," připomíná Radek Pešout.
A jaký je vzkaz obchodním partnerům? "Pokud se rozhodnete spojit s námi váš byznys, uděláte jedno z nejlepších rozhodnutí. Není nejlepší reference než ukázka toho, že umíme zavádět nové produkty, budovat značku, získávat stálé čtenáře a vyvolat zájem - mluví se o nás," dodává šéfredaktor SeveročeskýDeník.cz.
ČTĚTE: Co je SeveročeskýDeník.cz?