České domácnosti nepřestávají nakupovat ve slevách, právě naopak

Ušetřit lze, ilustrační foto. Foto: archiv Pixabay.comUšetřit lze, ilustrační foto. Foto: archiv Pixabay.com

Akční nabídky jsou na každém rohu. V poštovních schránkách, v televizi a především na internetu. Tak proč toho nevyužít?

Reklama

My Češi o sobě rádi tvrdíme leccos. Říkáme, že jsme národ zahrádkářů, pivařů a také, že máme zlaté české ručičky. S ohledem na neklesající zájem o slevy, výprodeje a akční nabídky k tomu lze přidat i to, že jsme národ slevařů. Sami prodejci totiž potvrzují, že bez podobných akcí to u nás nejde.

Na internetu najdete slevu na každý den

Úspěch v dnešní době slaví slevové portály všeho druhu. Pro každodenní šetření jsou pak nejlepší ty, které se zaměřují na slevové kódy a kupony, které můžete využít takřka kdekoliv. Největším z nich jsou dnes Picodi.cz, kde každý den najdete širokou škálu slev a výhod do internetových obchodů všeho druhu. Na elektroniku, oblečení, pojištění nebo třeba do lékárny. A stačí k tomu jen pár kliknutí. Užít si tak můžete například akci 1+1, slevový kód Pilulka na 100 Kč nebo dopravu zdarma.

Konec klasických slev?

Internetové slevy jsou sice na vzestupu, ale nákupy v kamenných obchodech orientované na aktuální slevové akce stále táhnou. Podle průzkumů k tomu ještě většina Čechů vlastní nějakou věrnostní kartičku. Nejde tak o záležitost jen určitých sociálních či věkových skupin, slevy využívají muži i ženy s rozdílnou výší příjmů.

Ve výhodných akcích si pak Češi pořizují a dopřávají spíše věci, za které by s klasickou cenou jinak neutráceli. Ať už jde o nákupy jídla, oblečení nebo elektroniky. Často nejde ani tak o hromadění zásob či celkové šetření, jako o touhu dopřát si příležitostně něco lepšího. Pro příklad není nutné chodit daleko. V akci rádi nakupujeme kvalitnější uzeniny a mléčné výrobky. Stejně tak se necháme zlákat slevou na sportovní oblečení nebo kosmetiku.

Vysledovat lze také ještě jeden fenomén. Charakter nákupů se odlišuje podle toho, zda probíhají na internetu nebo v kamenných prodejnách. Na e-shopy jsou více navázány cílené nákupy, zatímco do prodejen nakupující vyrážejí takřka na slepo a rozhodují se podle aktuálních slev.

Reklama
Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

4 hvězdiček / Hodnoceno: 1x


Přidat/zobrazit komentáře

» Další zprávy z regionu Česko

Poslední prázdninový týden: Nejdřív tropy, pak déšť Poslední prázdninový týden: Nejdřív tropy, pak déšť
Prezidenta si čeští voliči zvolí v půli ledna 2018 Prezidenta si čeští voliči zvolí v půli ledna 2018
Vydatné bouřky v severních Čechách utnou vysoké teploty Vydatné bouřky v severních Čechách utnou vysoké teploty

Každodenní kolony u Prahy na D8. Řidiči se musí obrnět trpělivostí Každodenní kolony u Prahy na D8. Řidiči se musí obrnět trpělivostí
Na hodinu 180, skoro 28 tisíc měsíčně. I tak třetina německé mzdy Na hodinu 180, skoro 28 tisíc měsíčně. I tak třetina německé mzdy
Zelené autobusy útočí na žluté. Vydělají na tom i Severočeši? Zelené autobusy útočí na žluté. Vydělají na tom i Severočeši?


Komentáře