Ředitel Autodromu Most Jiří Volovecký: Nejsme jen sportovní a výukový areál, ale i zážitkový

Jiří Volovecký. Foto: archiv SeveročeskýDeník.cz
Jiří Volovecký. Foto: archiv SeveročeskýDeník.cz

Most /VIZE PRO ÚSTECKÝ KRAJ/ - Generální ředitel Autodromu Most Jiří Volovecký hovoří v rozhovoru pro SeveročeskýDeník.cz o vizích a roli automobilového areálu s polygonem ve městě, v Ústeckém kraji a v České republice.

Reklama

Jaká je vize Autodromu Most? Jakou roli by měl hrát pro region Mostecka, Ústecký kraj a v rámci republiky?

Vize je taková, aby do našeho motoristického areálu přicházeli nejen automobiloví nadšenci, ale aby byl vstupní bránou pro ostatní veřejnost. Aby to bylo o tom, že na autodrom si někdo přijde podívat na tréninky, někdo zazávodit, někdo si na polygon přijde odečíst body (když se řidič vyboduje) nebo si v nějakém specifickém kurzu zdokonalí jízdu. Je to také o tom, aby sem přišla běžná rodina, která má dítě. Nabídneme jim občerstvení či oběd a dítě si procvičí jízdu na dětském dopravním hřišti.

Areál lze rozdělit na dvě části – autodrom a polygon.

Jenže my bychom už nechtěli, aby se to takto dělilo. Naším cílem je změnit vnímání areálu tak, aby byl u veřejnosti chápán jako jeden areál, ve kterém jsou možnosti několika různých aktivit. Nejen sportovních a výukových, ale především zážitkových.

Pokud se vrátíme ke sportu. Plánujete rozšíření seriál automobilových závodů, tedy více sportovních akcí v průběhu roku? Máte top závod ve svém programu? Brno má například Moto GP.

My máme Czech Truck Prix, kterému věnujeme maximální péči a pozornost. Je to mistrovství Evropy tahačů, což je událost pro Most a motoristický sport velmi významná.

Během dvou let chceme do Mostu získat pořadatelství dalších významných závodů, o kterých bych nyní nerad hovořil. Je to složitá záležitost, ale areál je na to připraven. Jako Autodrom Most máme homologace a můžeme pořádat mezinárodní závody.

Může být areál ještě masivnějším marketingovým poutačem pro město Most a pro Ústecký kraj?

Troufám si konstatovat, že my nejdeme z bodu nula. Marketingu věnujeme obrovskou pozornost – účastníme se mezinárodních veletrhů, pořádáme prezentační akce ve velkých obchodních domech, vydáváme přílohy v tištěných médiích. Snažíme se jakýmkoliv způsobem prezentovat tento areál a celé Mostecko.

Jaká je spolupráce s Městem Most a s Ústeckým krajem?

Podepsali jsme společné memorandum, ve kterém jsme stvrdili věci, které už probíhají. To třeba znamená, že veškeré materiály, které se týkají Ústeckého kraje a máme zájem se v nich prezentovat, tak se v nich prezentujeme. To samé platí o Mostecku. Jsem často hostem Hospodářské a sociální rady Mostecka, kde hovoříme o tom, co trápí Most a diskutujeme o všem, čemu můžeme Mostu pomoci a naopak on nám.

Rozhovor je součástí multimediálního projektu Vize pro Ústecký kraj, který patří pod platformu Vize pro Česko.

Reklama

Hodnocení

5 hvězdiček / Hodnoceno: 1x


Přidat/zobrazit komentáře

Komentáře