Čtenářů SeveročeskýDeník.cz je více. Posilujeme na Podřipsku, Ústecku i Mostecku

Homepage SeveročeskýDeník.cz
Homepage SeveročeskýDeník.cz

Leden 2015 byl nejúspěšnějším měsícem od spuštění zpravodajského serveru SeveročeskýDeník.cz. Ostrý provoz byl zahájen přesně před rokem. Stále více čtenářů si web vybírá jako hlavní zdroj informací z regionu Podřipska.

Reklama

Zájem čtenářů o SeveročeskýDeník.cz roste. Server se zejména etabluje na Litoměřicku, Roudnicku, Mostecku a Ústecku. Pro tyto regiony byly spuštěny i lokální weby pod lokálními značkami. Díky tomu se zvyšuje povědomost o značce, roste počet pravidelných a vracejících se čtenářů, kteří na web přicházejí z lokální i hlavní homepage.

"Teší nás, že lidé z Litoměřicka chodí přímo na MojeLitoměřicko.cz. To samé lze říci o Roudnicku, kde lidé navštěvují MojePodřipsko.cz. Čtenáři z Mostecka si stále více zvykají na MojeMostecko.cz a Ústečané objevují, že MojeÚstecko.cz přináší unikátní články," říká Radek Pešout, šéfredaktor serveru a jednatel mediální skupiny MediaShow Group. "A samozřejmě je stále více čtenářů, pro které je hlavní přístup na web přes homepage SeveročeskýDeník.cz."

Regionální zpravodajský server informuje o dění v Ústeckém a Libereckém kraji, čtenáře má ze všech bývalých okresů. "Postupně se etablujeme v jednotlivých městech. Právě města jsou hlavní základnou, neboť cílíme na městského čtenáře," objasňuje Radek Pešout.

Úspěch SeveročeskýDeník.cz je na základě několika faktorů. Tím základním je původnost zpravodajství - investigativních článků. "To je alfa a omega úspěchu. Čtenáři vyžadují kvalitní informace, které jsou psány srozumitelnou formou," konstatuje Radek Pešout. "Tvorba obsahu je interní know how, které využívá všechny dostupné metody analýz a monitoringů."

Avšak jen analytické metody jako tvorba unikátního obsahu by nestačily. "Jsme silní v marketingu a PR. Umíme informaci dostat ke čtenáři, umíme propagovat značku a jasně čtenáři sdělit, v čem se lišíme oproti stávající konkurenci. SeveročeskýDeník.cz začal z absolutní nuly," připomíná Radek Pešout.

A jaký je vzkaz obchodním partnerům? "Pokud se rozhodnete spojit s námi váš byznys, uděláte jedno z nejlepších rozhodnutí. Není nejlepší reference než ukázka toho, že umíme zavádět nové produkty, budovat značku, získávat stálé čtenáře a vyvolat zájem - mluví se o nás," dodává šéfredaktor SeveročeskýDeník.cz.

A jak to vypadá na Facebooku? Stránka MojeLitoměřicko.cz byla spuštěna v září 2014. V současnosti má přes 820 fanoušků. Na samostatné FB stránce MojePodřipsko.cz je přes 360 fanoušků na FB MojeLibochovice.cz je přes 230 fanoušků. FB SeveročeskýDeník.cz má přes 680 fanoušků.

A pro zajímavost. FB MojeMostecko.cz má přes 920 fanoušků.

ČTĚTE: Co je SeveročeskýDeník.cz?

Reklama

Hodnocení

5 hvězdiček / Hodnoceno: 1x


Přidat/zobrazit komentáře

Komentáře