Čtenářů SeveročeskýDeník.cz je více. Posilujeme na Mostecku, Ústecku i Litoměřicku

Homepage SeveročeskýDeník.czHomepage SeveročeskýDeník.cz

Leden 2015 byl nejúspěšnějším měsícem od spuštění zpravodajského serveru SeveročeskýDeník.cz. Ostrý provoz byl zahájen přesně před rokem. Stále více čtenářů si web vybírá jako hlavní zdroj informací z regionu Mostecka.

Reklama

Zájem čtenářů o SeveročeskýDeník.cz roste. Server se zejména etabluje na Litoměřicku, Roudnicku, Mostecku a Ústecku. Pro tyto regiony byly spuštěny i lokální weby pod lokálními značkami. Díky tomu se zvyšuje povědomost o značce, roste počet pravidelných a vracejících se čtenářů, kteří na web přicházejí z lokální i hlavní homepage.

"Teší nás, že lidé z Litoměřicka chodí přímo na MojeLitoměřicko.cz. To samé lze říci o Roudnicku, kde lidé navštěvují MojePodřipsko.cz. Čtenáři z Mostecka si stále více zvykají na MojeMostecko.cz a Ústečané objevují, že MojeÚstecko.cz přináší unikátní články," říká Radek Pešout, šéfredaktor serveru a jednatel mediální skupiny MediaShow Group. "A samozřejmě je stále více čtenářů, pro které je hlavní přístup na web přes homepage SeveročeskýDeník.cz."

Regionální zpravodajský server informuje o dění v Ústeckém a Libereckém kraji, čtenáře má ze všech bývalých okresů. "Postupně se etablujeme v jednotlivých městech. Právě města jsou hlavní základnou, neboť cílíme na městského čtenáře," objasňuje Radek Pešout.

Úspěch SeveročeskýDeník.cz je na základě několika faktorů. Tím základním je původnost zpravodajství - investigativních článků. "To je alfa a omega úspěchu. Čtenáři vyžadují kvalitní informace, které jsou psány srozumitelnou formou," konstatuje Radek Pešout. "Tvorba obsahu je interní know how, které využívá všechny dostupné metody analýz a monitoringů."

Avšak jen analytické metody jako tvorba unikátního obsahu by nestačily. "Jsme silní v marketingu a PR. Umíme informaci dostat ke čtenáři, umíme propagovat značku a jasně čtenáři sdělit, v čem se lišíme oproti stávající konkurenci. SeveročeskýDeník.cz začal z absolutní nuly," připomíná Radek Pešout.

A jaký je vzkaz obchodním partnerům? "Pokud se rozhodnete spojit s námi váš byznys, uděláte jedno z nejlepších rozhodnutí. Není nejlepší reference než ukázka toho, že umíme zavádět nové produkty, budovat značku, získávat stálé čtenáře a vyvolat zájem - mluví se o nás," dodává šéfredaktor SeveročeskýDeník.cz.

A jak to vypadá na Facebooku? Stránka FB MojeMostecko.cz má přes 920 fanoušků.

ČTĚTE: Co je SeveročeskýDeník.cz?

Reklama
Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

6 hvězdiček / Hodnoceno: 1x


Přidat/zobrazit komentáře

Aktuálně

Dopravní podnik chce lidi v MHD, a tak koupí nové trolejbusy a autobusy Dopravní podnik chce lidi v MHD, a tak koupí nové trolejbusy a autobusy
V pátek bude veškerá doprava v Ústí zdarma V pátek bude veškerá doprava v Ústí zdarma
Boj o Podřipskou nemocnici. Co mělo být rozbuškou sporu, který graduje? Boj o Podřipskou nemocnici. Co mělo být rozbuškou sporu, který graduje?

Liberecký recept? Hrát jednoduše a hodně střílet, říká Martin Bakoš Liberecký recept? Hrát jednoduše a hodně střílet, říká Martin Bakoš
Na postup jsme se hodně nadřeli, uznal jablonecký Masopust Na postup jsme se hodně nadřeli, uznal jablonecký Masopust
Tranzitní dopravu v Chrastavě a Nové Vsi nechceme, říkají místní Tranzitní dopravu v Chrastavě a Nové Vsi nechceme, říkají místní


Komentáře