Podnikatelé v Lovosicích nechápou, co je cestovní ruch, říká Hejdová
Lovosice - Zlepšit propagaci města a rozvíjet cestovní ruch. Nejprve ale motivovat podnikatele a zlepšovat služby v Lovosicích. To vidí jako nutnost vedoucí odboru vnitřních věcí městského úřadu Jana Hejdová. Naznačila to v rámci Diskusního salonu projektu Vize pro Litoměřicko.
SeveročeskýDeník.cz a MojeLitoměřicko.cz přináší první díl Diskusního salonu, kterého se zúčastnila starostka Libochovic Jana Holá, starosta Štětí Tomáš Ryšánek, marketingová ředitelka Zahrady Čech Michaela Mokrá, vedoucí odboru vnitřních věcí Města Lovosice Jana Hejdová, restauratérka Věra Bauerová.
Téma: Cestovní ruch a turistika na Litoměřicku a Podřipsku.
"Lovosice mají stále punc chemie, takže pokud se prezentujeme na veletrzích, snažíme se cílové skupině tento dojem vyvrátit. Ano, chemická továrna je, ale Lovosice mají i jinou tvář. To je pro nás prioritní úkol, jak přitáhnout turistu, pro kterého jsme spíše výchozí či tranzitní bod," řekla Jana Hejdová.
"Navíc když jsme si dělali statistiku služeb ve městě, zjistili jsme, že máme nedostatek restauračních a ubytovacích kapacit. Kromě Hotelu Lev kapacity služeb v Lovosicích nejsou. Snažili jsme se oslovit místní podnikatele a živnostníky, chtěli jsme spoluúčast třeba kvůli vydání letáků, brožur, reklamy – tak nic," konstatovala Jana Hejdová.
Přečtěte si celý Diskusní salon: Diskusní salon: Cestovní ruch a turismus na Litoměřicku a Podřipsku