Unikátní mix regionálních a lokálních informací s životním stylem. To je SeveročeskýDeník.cz

Newsroom, ilustrační foto. Foto: archiv Pixabay.com
Newsroom, ilustrační foto. Foto: archiv Pixabay.com

Změna je život a v médiích to znamená, že dochází k obsahovým změnám. Rozhodli jsme se nově nabídnout unikátní mix regionálních a lokálních informací v kombinaci s životním stylem na webu SeveročeskýDeník.cz.

Reklama

Během letních prázdnin otestujeme nový obsahový mix, který vznikl na základě dlouhotrvajícího testování.

Cílem je reagovat na změny, a to nejen v rámci konkurenčních projektů, ale především s ohledem na požadavky komerčních a inzertních partnerů a především čtenářů.

"Chceme být skutečným regionálním a lokálním společníkem obyvatel severních Čech. V minulých letech jsme z nuly postavili obsahovou platformu, která byla vytvořena  logickým zpožděním oproti stávajícím konkurenčním projektům - ať už na lokální, regionální či národní úrovni," říká šéfredaktor SeveročeskýDeník.cz Radek Pešout.

Za dobu existence zpravodajského webu SeveročeskýDeník.cz se vývoj v preferencích čtenářů, komerčních a inzertních partnerů mění. Proto je nutné na tyto změny adekvátně reagovat.

"SeveročeskýDeník.cz není již osamoceným webem, který vznikl tzv. od zdola. Nejprve vznikly izolované lokální weby v různých částech severních Čech, aby především v roce 2017 došlo k technické integraci. Díky vytvořenému administrativnímu rozhraní dokážeme snadněji plánovat obsah a zároveň cílit na čtenáře, tak jak potřebujeme," vysvětluje Radek Pešout.

Strategie je jasná: Myslet globálně, jednat lokálně.

SeveročeskýDeník.cz je součástí mediální skupiny MediaShow Group, která provozuje obsahovou síť regionálních webů, dále informační a lifestylové webové projekty.

"Díky tomu dokážeme čtenáři, komerčnímu partnerovi i inzerentovi nabídnout ucelenou nabídku, která je zřetelně vyformátovaná a umožňuje konkrétní cílové skupině z řad čtenářů a inzerentů komunikovat konkrétní sdělení," nastiňuje filozofii mediální skupiny Radek Pešout.

Nový unikátní obsahový mix bude po testovací prázdninové fázi uveden do "ostrého" provozu v září 2018.

Reklama

Hodnocení

5 hvězdiček / Hodnoceno: 2x


Přidat/zobrazit komentáře

Komentáře