MediaShow Group jako zkušený tvůrce regionálního zpravodajství

Tablet, ilustrační foto. Foto: archiv Pixabay.com
Tablet, ilustrační foto. Foto: archiv Pixabay.com

Jako start-up má mediální skupina MediaShow Group za sebou trnitou cestu vzniku. Dynamicky se rozvíjí a postupně mění portfolio služeb i organizační strukturu, aby reagovala na vývoj.

Reklama

V roce 2017 je založena nová struktura mediální společnosti, která reaguje na rozšiřující portfolio webů a vznik obchodní skupiny.

MediaShow Group spouští v září 2017 zpravodajské weby StředočeskýDeník.cz, VýchodočeskýDeník.cz, JihočeskýDeník.cz, MoravskéListy.cz, DnešníVysočina.cz a DeníkČesko.cz.

Tyto portály doplňují již několik let existující SeveročeskýDeník.cz, který vznikl na jaře 2014 a obsahem cílí na čtenáře z Ústeckého a Libereckého kraje.

V roce 2016 začínají naplno fungovat zpravodajské weby ZápadočeskýDeník.czMojeOstravsko.cz. Oslovujeme čtenáře v Plzeňském, Karlovarském a Moravskoslezském kraji.

Vše přitom začalo v roce 2005.

MediaShow Group se sídlem v Praze a pobočkami v Plzni a Ústí nad Labem je společným projektem Jana Potůčka z PROSEO Media a Radka Pešouta, který založil v roce 2005 web MediaShow.cz.

V roce 2010 do MediaShow.cz vstupuje Jan Potůček, který web začleňuje do internetového portfolia, které v té době tvořilo desítky webových projektů a bylo základem jeho společnosti.

V roce 2014 vznikají v samostatné společnosti MediaShow Group nové prémiové značky obsahových webů.

Kromě online regionálních deníků mediální skupina provozuje i magazínové weby jako MediaShow.cz, Evien.cz nebo Investigate.cz.

MediaShow Group kromě provozování portálů je i mediálním zastoupením magazínových a zpravodajských digitálních a tištěných médií.

Je zprostředkovatelem digitální a tištěné reklamy mezi zadavatelem (inzerentem) a médiem.

Reklama

Hodnocení

2 hvězdiček / Hodnoceno: 4x


Přidat/zobrazit komentáře

Komentáře