BLOG

Unikátní mix regionálních a lokálních informací s životním stylem. To je SeveročeskýDeník.czUnikátní mix regionálních a lokálních informací s životním stylem. To je SeveročeskýDeník.cz

Změna je život a v médiích to znamená, že dochází k obsahovým změnám. Rozhodli jsme se nově nabídnout unikátní mix regionálních a lokálních informací v kombinaci s životním stylem na webu SeveročeskýD…

Dříve jste měli nějaký názor. Nyní žádný názor nemáte a naopak přebíráte myšlenky lidíDříve jste měli nějaký názor. Nyní žádný názor nemáte a naopak přebíráte myšlenky lidí

Marketingová komunikace je ta komunikace, která nekomunikuje jednu ideologii nebo vizi či záměr, prostě myšlenku. Názor, který se snažíte obhájit a šířit napříč médií a tudíž veřejností.

V čem tkví kouzlo marketingu a PR hnutí ANO?V čem tkví kouzlo marketingu a PR hnutí ANO?

Bylo to poprvé a rovnou v hlavním vysílacím čase. Andrej Babiš políbil Marka Prchala po vítězných volbách a vychvaloval ho před veřejností. Dokonce ho nazval jako Guru Mára.


Kandidáti na prezidenta v Talkshow Radka Pešouta aneb rozhovory na SeveročeskýDeník.czKandidáti na prezidenta v Talkshow Radka Pešouta aneb rozhovory na SeveročeskýDeník.cz

Autorské rozhovory s lidmi, kteří se rozhodli vstoupit do veřejného života - to je Talkshow Radka Pešouta.

SeveročeskýDeník.cz: O čem se jinde v severních Čechách nepíšeSeveročeskýDeník.cz: O čem se jinde v severních Čechách nepíše

Regionální zpravodajský portál SeveročeskýDeník.cz vznikl na podzim 2013 jako první z řady online deníků mediální skupiny MediaShow Group. Co nabízí?

MediaShow Group jako zkušený tvůrce regionálního zpravodajstvíMediaShow Group jako zkušený tvůrce regionálního zpravodajství

Jako start-up má mediální skupina MediaShow Group za sebou trnitou cestu vzniku. Dynamicky se rozvíjí a postupně mění portfolio služeb i organizační strukturu, aby reagovala na vývoj.


Jak se dělá primitivní předvolební kampaň aneb když volič skočí na špek burkinámJak se dělá primitivní předvolební kampaň aneb když volič skočí na špek burkinám

Někdy pochybuji, že česká veřejnost myslí. Jak je jednoduché vytvořit celospolečenské téma, na kterém se přiživují politici a rozdmýchávají to média kvůli honbě za klikáním. A volič-čtenář to neprokou…

MediaShow Group na turné po německých médiích. Začali jsme v LipskuMediaShow Group na turné po německých médiích. Začali jsme v Lipsku

Jednatel mediální skupiny MediaShow Group Radek Pešout navštívil redakci předního saského regionálního listu Leipziger Volkszeitung.

Vítěze Hrádek nad Nisou a Liberecko nadchla anketa Nej vánoční stromVítěze Hrádek nad Nisou a Liberecko nadchla anketa Nej vánoční strom

Druhý ročník ankety Nej vánoční strom se setkal s velkým úspěchem napříč Ústeckým a Libereckým krajem. Starosta vítězného města Josef Horinka převzal z rukou šéfredaktora SeveročeskýDeník.cz Radka Peš…


Jak zvládat krizové PR aneb černoch na letáku Lidlu či youtubeři o BMW InveltJak zvládat krizové PR aneb černoch na letáku Lidlu či youtubeři o BMW Invelt

Lidl Česká republika má v letáku černošského modela. A u části české veřejnosti to způsobilo na sociálních sítích nevoli. Leták se nelíbí ani některým politikům, pro které je téma migrace jedním z hla…

OBRAZEM: Na návštěvě vánočních trhů v DrážďanechOBRAZEM: Na návštěvě vánočních trhů v Drážďanech

DRÁŽĎANY - Tradiční vánoční trhy Striezelmarkt v Drážďanech jsou vyhledávanou a navštěvovanou předvánoční akcí i mnoha českými turisty. Byli jsme se tam podívat.

Nový problém: Sociální bubliny a odmítání zpráv, s kterými se neztotožňujemeNový problém: Sociální bubliny a odmítání zpráv, s kterými se neztotožňujeme

Je tu nový fenomén sociálních bublin umocněných sociálními sítěmi. Ty nás utvrzují v našich názorech a postojích, naopak odmítáme číst a diskutovat o tématech, se kterými nesouhlasíme. Je to problém p…


Strana 1 z 3
1 2 3 »»