BLOG

Dopravní studie Ústí nad Labem z roku 1981: Takto měla vypadat dopravní síť v roce 2000Dopravní studie Ústí nad Labem z roku 1981: Takto měla vypadat dopravní síť v roce 2000

Během 20 let měla být hotova páteřní dopravní síť města Ústí nad Labem. Studie vznikla v době, kdy ještě chyběla panelová sídliště a probíhaly přípravy či začátek výstavby. V roce 1981 se počítalo s t…

Stop tunelům a obchvatům. Opravdu? Aktivistický pohled méně autům nepomůžeStop tunelům a obchvatům. Opravdu? Aktivistický pohled méně autům nepomůže

Česká města nebyla stavěna pro auta. Aby každá rodina měla aspoň jedno, některé dvě i tři. Rozmach automobilismu a jeho povýšení do symbolu střední třídy probíhalo intenzivně v 50. a 60. letech v zápa…

Zavedení krajů byla největší chyba po Listopadu 1989. Jak zanikly historické kraje Litoměřický, Žatecký a BoleslavskýZavedení krajů byla největší chyba po Listopadu 1989. Jak zanikly historické kraje Litoměřický, Žatecký a Boleslavský

Zavedení krajů byla největší chyba po Listopadu 1989, prohlásil na konci května 2022 na konferenci v Brně Petr Pithart. Někdejší politik, historik a spisovatel jako jeden z mála "na rovinu" je schopen…


Vyloučené lokality jako jizva severočeských měst. V čem je problém?Vyloučené lokality jako jizva severočeských měst. V čem je problém?

Popsat příčiny a důvody vzniku vyloučené lokality je zřejmě snadnější než řešení, jak z toho ven. Proč vyloučená lokalita vznikla? Počátky jsou popsány v článku. O řešení se ale často jen diskutuje …

Pojďme se vrátit k názvu Severočeský kraj. S Ústím se Severočeši ztotožnit neumíPojďme se vrátit k názvu Severočeský kraj. S Ústím se Severočeši ztotožnit neumí

Když něco nefunguje, nemá smysl na tom trvat. Když stejně původní záměr sjednocení názvů podle jmen krajských měst nebyl dodržen. Je čas přemýšlet o návratu ke jménu Severočeský kraj.

SeveročeskýDeník.cz 2020: Jen zajímavé informace ze severu Čech pro každý denSeveročeskýDeník.cz 2020: Jen zajímavé informace ze severu Čech pro každý den

Web SeveročeskýDeník.cz vznikl v březnu 2014 a od té doby prošel několika zásadními změnami. Pro rok 2020 navíc vstupuje do nové éry s cílem přinést jiný styl informací ze severu Čech.


Předvolební glosář: Chlupáčův televizní propadák aneb proč politici nemají rádi ČTPředvolební glosář: Chlupáčův televizní propadák aneb proč politici nemají rádi ČT

/KOMENTÁŘ/ - Starosta Litoměřic Ladislav Chlupáč (ODS) nezvládl televizní vystoupení před kamerou ČT24 v senátorském duelu s Ondřejem Štěrbou (ANO). Poprvé se tak širší veřejnosti odhalilo to, co lidé…

Předvolební glosář: Jak si utahovat z Jaroslava Kubery aneb Teplická bžundaPředvolební glosář: Jak si utahovat z Jaroslava Kubery aneb Teplická bžunda

/KOMENTÁŘ/ - Jaroslav Kubera je zřejmě nejvýraznější severočeský politik současnosti. A tak je přirozené, že na sebe váže kritiku, ať už má jakoukoliv podobu. Senátor a primátor Teplic z ODS je totiž …

Předvolební glosář: Senátorský souboj David Rath versus Ladislav Chlupáč. Kdo z nich má čestnější úmysly?Předvolební glosář: Senátorský souboj David Rath versus Ladislav Chlupáč. Kdo z nich má čestnější úmysly?

/KOMENTÁŘ/ - Bude to jeden z nejmediálnějších letošních soubojů do Senátu. Bývalý ministr zdravotnictví či hejtman David Rath vyzve starostu Litoměřic z ODS Ladislava Chlupáče. Zdá se, že nepravomocně…


Předvolební glosář: Ještě, že máme Ratha, jistě si říkají kandidáti do Senátu...Předvolební glosář: Ještě, že máme Ratha, jistě si říkají kandidáti do Senátu...

/KOMENTÁŘ/ - Po šesti letech se konají v obvodě Litoměřicko a Slánsko volby do Senátu. Tak špatný výběr kandidátů se jen tak nevidí. Ještě, že kandiduje David Rath...

Dříve jste měli nějaký názor. Nyní žádný názor nemáte a naopak přebíráte myšlenky lidíDříve jste měli nějaký názor. Nyní žádný názor nemáte a naopak přebíráte myšlenky lidí

Marketingová komunikace je ta komunikace, která nekomunikuje jednu ideologii nebo vizi či záměr, prostě myšlenku. Názor, který se snažíte obhájit a šířit napříč médií a tudíž veřejností.

V čem tkví kouzlo marketingu a PR hnutí ANO?V čem tkví kouzlo marketingu a PR hnutí ANO?

Bylo to poprvé a rovnou v hlavním vysílacím čase. Andrej Babiš políbil Marka Prchala po vítězných volbách a vychvaloval ho před veřejností. Dokonce ho nazval jako Guru Mára.


Strana 1 z 4
1 2 3 »»