Proč zvolit pro propagaci internetovou reklamu

Plánování reklamy, ilustrační foto. Foto: archiv Pixabay.com
Plánování reklamy, ilustrační foto. Foto: archiv Pixabay.com

Současná internetová penetrace v Česku dosahuje zhruba sedmi milionů uživatelů. Dle výsledků NetMonitoru (10/2015) používají již více než 3 miliony uživatelů mobilní telefon k návštěvě webových stránek.

Reklama

Mezi nejnavštěvovanější kategorie patří zpravodajské weby, následují kategorie komunikační služby a bulvární magazíny.

To jsou důvody, proč zvolit k propagaci internet.

Výhodou je neustále se zvyšující penetrace a čas trávený online. Na internetu je majetnější a mladší - z pohledu obchodu perspektivnější cílová skupina.

Je možno použít jak imagové, tak informativní kampaně.

Je možno cílit přesněji než v jiných mediatypech. Není třeba odhadovat, kdy která cílová skupina bude online – reklama uživatele zasáhne ve chvíli, kdy se připojí. Lepší kontrola nákladů a konverzního poměru.

Možnost využití velkého množství způsobů oslovení potenciálních zákazníků. Internet je budoucnost.

Tradičním médiím jako je tisk, klesá prodaný náklad a tím i čtenost.

MediaShow Group je sice mladá mediální skupina, ale tvoří ji zkušení lidé v oboru.

Byla založena pro vydávání obsahových digitálních deníků a magazínů, také pro zprostředkování reklamy mezi inzerentem a médii.

Inzerentům nabízí zajištění maximální efektivity reklamních investic do internetových a tištěných médií.

Nabízí kompletní servis v rámci celého procesu objednávání reklamy, přípravy podkladů i transparentní vyúčtování.

Zajišťuje poradenství, mediální plánování, přípravu a optimalizaci inzertních kampaní, analýzy a reporting.

Bližší informace najdete na www.mediashowgroup.cz.

Reklama

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat/zobrazit komentáře

Komentáře