Obce, úřady, firmy mají obsah pod kontrolou. Díky tiskové zprávě

Psaní článku, ilustrační foto. Foto: archiv Pixabay.com
Psaní článku, ilustrační foto. Foto: archiv Pixabay.com

K šíření vlastního tiskového sdělení slouží tisková zpráva, která je účinný PR nástroj. Prostřednictvím textu lze rychle a efektivně oslovit velký počet čtenářů.

Reklama

Tisková zpráva je cenově výhodný nástroj komunikační strategie v rámci PR prezentace.

Umožňuje informovat o změnách ve firmách a státních úřadech, o stanoviscích politiků a politických stran, o pořádaných akcích. Také lze reagovat na zprávy v médiích.

Její výhodou je plná kontrola nad obsahem bez redakčních zásahů.

Zásady tiskové zprávy

Aby tisková zpráva zaujala co nejvíce čtenářů, text měl nějaký efekt, musí být správně konstruován a především musí obsahovat zajímavé, aktuální a pravdivé informace. Nejdůležitější je mít co sdělit.

Také je důležité, aby tisková zpráva byla publikována na důvěryhodném webu, neboť zákazník získává důvěru i k inzertnímu sdělení.

Aby článek zákazníka motivoval k nákupu či objednání produktu nebo služby, musí mít jasná pravidla. Pokud budeme šetřit nebo objednávat napsání špatných textů, reklamní kampaň tím znehodnotíme.

Text bude mít mnohem větší šanci na úspěch, pokud bude mít tato pravidla:

Titulek – musí být stručný, přitažlivý a výstižný, musí zaujmout. Úvod - stručné shrnutí obsahu do úvodních dvou až tří vět, odpověď na otázky co, kdo, kdy a kde.

Text sdělení – podrobnosti, které rozvíjejí hlavní sdělení. Citace – citáty oživují zprávu.

Background - několik základních informací o společnosti samé a kontakt.

Přečtěte si další tipy, jak napsat úspěšný článek.

Bližší informace najdete na www.mediashowgroup.cz.

Reklama

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat/zobrazit komentáře

Komentáře