Nativní a komerční články pomáhají podnikatelům růst
Jeden z nejúčinnějších propagačních nástrojů jsou komerční a nativní články. Tento formát je vhodný pro brand i výkon. Umožňuje obsáhlejší sdělení, kdy je třeba produkt více popsat a zpropagovat.
Reklamu lze cílit na konkrétních webech či skupinu webů, a to i na lokalitu. Nebo podle pohlaví, podle oblastí zájmu, podle věku.
Cílená reklama umožňuje doručit reklamní sdělení správné cílové skupině. Můžete díky ní oslovit ty, které bude nabídka zajímat. Vaše investice do reklamy je tak efektivnější.
Vybírat lze z klasického PR článku nebo článku, který využívá nativní obsah.
Co je PR článek
Tento formát je vhodný pro brand i výkon. Umožňuje obsáhlejší sdělení, kdy je třeba produkt více popsat a zpropagovat.
Typy PR článků jsou zpráva, rozhovor, reportáž, analýza, poradenství.
Co je nativní článek
U nativního článku redaktoři vytvoří článek stejně, jako by připravovali redakční obsah. Přidaná hodnota kvalitního článku je jasně vidět.
Publikovaný článek není určen pro okamžitý efekt. Zadavatelé tento formát využívají spíše pro univerzální podporu značky.
Podporuje vytvářet relevantní odkazy na webové stránky inzerenta.
Nativní reklama se objevuje v podobě článků, jejichž obsah má odrážet zaměření serveru.
Bližší informace najdete na www.mediashowgroup.cz.